CATEGORIES

มกราคม 30, 2018
Celergen: Cell Therapy and the Brain

(English) Celergen can help prevent the onset, or delay the progression of, brain degenerative disease and enable you to lead an emotionally fulfilling life.

มีนาคม 31, 2018
(English) Celergen: Essential Self-Care  

Sorry, this entry is only available in อังกฤษ – อเมริกัน.

กุมภาพันธ์ 28, 2018
(English) Celergen: Protecting Your Skin from Pollution and the Tech World

(English) Celergen and its cell therapy protects your skin from harsh pollutants, UV rays, pollution, and blue light from electronic devices by rebuilding outer skin layers from the inside out.

มกราคม 30, 2018
Celergen: Managing and Treating Arthritis with Cell Therapy

Medical innovations in cell therapy have made it possible for people to live with, and even get rid of, arthritis. Arthritis affects millions and millions of people and is a leading cause of disability and reduced quality of life. Arthritis is one of the main causes of joint pain, which can affect physical mobility and […]

พฤษภาคม 7, 2017
Beautiful Skin and Natural Ways to Maintain It

There may not be a definite solution in the quest for beauty and youth, but what we put into our bodies can help fight the aging process.

พฤษภาคม 31, 2018
(English) Preparing Your Skin for a Sizzling Summer

Sorry, this entry is only available in อังกฤษ – อเมริกัน.

พฤษภาคม 31, 2018
(English) Boost Your Energy, Naturally

Sorry, this entry is only available in อังกฤษ – อเมริกัน.

กรกฎาคม 31, 2018
(English) Celergen and Weight Loss

Sorry, this entry is only available in อังกฤษ – อเมริกัน.

กรกฎาคม 31, 2018
(English) Celergen and Your Immune System

Sorry, this entry is only available in อังกฤษ – อเมริกัน.

Baby and father sleeping
กุมภาพันธ์ 12, 2019
การนอนเต็มอิ่มให้เรามากกว่าที่คิด

การนอนหลับที่มีคุณภาพได้ประโยชน์ทั้งในการยกระดับทางอารมณ์ ลดความเครียด และเพิ่มความตื่นตัว ด้วยตารางงานที่วุ่นวายของเราในแต่ละวันและความรับผิดชอบที่เพิ่มมากขึ้น จึงทำให้เราได้นอนหลับน้อยลงเพื่อที่จะเพิ่มเวลาใน 1 วันให้มากขึ้น ดั่งภาษิตที่ว่า “เวลานั้นมีค่า” อย่างไรก็ตามจากการศึกษาที่เพิ่มมากขึ้นแสดงให้เห็นว่า การนอนหลับที่เพียงพอและมีคุณภาพนั้นช่วยเพิ่มประสิทธิภาพนชีวิตได้ เราควรให้ความสำคัญกับคุณภาพการและปริมาณการนอนเพื่อให้ได้ประโยชน์สูงสุดจากการนอนหลับ ปริมาณการนอนนั้นสำคัญ ภาวะขาดการนอนหลับส่วนมากมักหมายถึง การนอนหลับที่ไม่เพียงพอ ส่งผลกระทบมากถึง 30% ของประชากรทั้งหมด แม้ว่าการนอนน้อยลงเพียงไม่กี่ชั่วโมงต่อวัน ดูเหมือนว่าจะไม่ส่งผลร้ายอะไรต่อร่างกาย แต่งานวิจัยแสดงให้เห็นถึง ผลกระทบด้านร้ายที่สะสมมากขึ้น โดยในระยะเวลาสั้นๆ คุณจะรู้สึกเหนื่อยล้า โมโหง่าย แต่ในระยะยาวอาจส่งผลให้เกิดโรครุนแรง เช่น เบาหวาน ความดันโลหิตสูง และโรคหัวใจ ด้านล่างนี้เป็นรายการของผลกระทบทั่วไปที่เกิดจากการอดนอน ระยะสั้น: เซื่องซึม ไม่มีสมาธิ ความวิตกกังวลเพิ่มขึ้น อารมณ์แปรปรวน ความจำและความรู้ความเข้าใจแย่ลง ความใคร่ลดลง บาดเจ็บจากการทำงานและรถยนต์   ระยะยาว: ความดันโลหิตสูง โรคหัวใจ (เช่นโรคหลอดเลือดสมอง, หัวใจวาย) โรคเบาหวาน โรคอ้วน อาการซึมเศร้าและความผิดปกติทางอารมณ์อื่น ๆ ระบบภูมิคุ้มกันลดลง สูญเสียความทรงจำ     ความสำคัญของคุณภาพการนอน คนๆนึงอาจรู้สึกถึงผลกระทบที่คล้ายคลึงกับ […]